sâmbătă, 5 mai 2012

Doar eu, o muritoare

Sunt doar eu, o simpla faptura care isi urmeaza destinul incercand sa surprinda in calea ei toate momentele vietii. Sunt un suflet impartit in doua, o parte intunecata si una la fel de stralucitoare precum lumina Soarelui. Invizibila si irevelanta pentru unii, dar atat de vizibila si relevanta pentru cei care chiar conteaza.Puternica, curajoasa si cu miliarde de vise care intr-o zis sunt sigura ca se vor implinii. 
Iubesc, urasc, zambesc si plang la fel cum o faceti si voi. M-am nascut, am experimentat, traiesc si ma voi stinge cand va fi cazul, asa cum ati facut, faceti si ve-ti face si voi. Nu sunteti cu nimic mai speciali. Toti suntem la fel, noi toti suntem lutul pe care destinul il prelucreza cu mare grija.
Dar orice ar fi si oricat de greu ar fi drumul meu, voi continua sa lupt, voi da totul. 
Vreau sa sti ca sunt doar eu, o fiinta care stie sa traiasca viata din plin si sper din tot sufletul ca si tu faci la fel. Nu uita ca toti suntem unici.


P.s: Fi centrul propriului tau Univers! 

Un comentariu: