marți, 3 mai 2011

Girls just wanna have FUN!

STOP! Pe bune mam saturat sa vad cum tot plangem si suferim dupa baieti si lor abea daca le pasa.
Hai sa ne amintim cum eram noi inainte sa apara iubirea asta imposibila. Eram fete vesele, mereu happy, faceam doar nebuni, soarele stralucea pentru noi, prosteam baieti si alte multe lucruri de genul asta (cred ca ar fi o lista prea lunga de enumerat). Ideea e ca inainte ne traiam si noi viata din plin, acum ce facem? vai de stelele noastre (ca tot era vorba aia veche nu?). Acum stam si suferim si dam apa la soareci...ce am fost si ce am ajuns. Fete nu mai merge asa! Devenim prea naive in fata iubirii. Si pentru ce? Pentru un prost care nici nu ne baga in seama? Desi stim ca nu merita, tot luptam, pentru ca noi suntem luptatoare. Noi stim ce e iubirea cu adevarat si daca nu stim ne-o imaginam. Pentru ca noi suntem fete, nimeni nu ne schimba. Desi uneori ar trebui sa ne schimbam chiar noi. Asta e...iubirea ne cucereste, nu avem ce face in privinta ei, iar daca am ignora-o am suferi si mai mult. 
Imi e dor de noi fetele vechi, dar asta e doar o perioada mai grea din viata noastra. Am dreptate fete ?

P.S: Cele care nu iubiti, traiti din plin pentru ca: Girls just wanna have FUN! 

6 comentarii:

  1. chiar asa e dc sa suferim dupa baieti? mai bn ne distram decat sa plangem!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. simt ca am avut si eu o mica parte la acest post x_X :)):-*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca, de ai gasi persoana potrivita, le-ai poate avea pe amandoua.. si iubirea si fun'ul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ony@: corect :))
    Alexandra@: logic ca ai :))
    29decembrie@: poate ca ai dreptate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm, nu inteleg de ce nu putem ne distra si iubi in acelasi timp:P iubirea implica seriozitate?:P Ehm, aici gresesc multi, mie nu-mi place sa fiu serioasa mai tot timpul, adica intr-o relatie in afara de griji de probleme impartasite altceva nu prea mai vad...

    Iti recomand filmul "Girls just wanna have fun" :D ca tot venii vorba:X

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. C.L.M@: Nu iubirea nu implica seriozitate...doar ca atunci cand iubesti si nu esti iubit inapoi suferi sau poate ca nu e asa la toate fetele :)
    o sa ma uit la film :)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere