miercuri, 27 aprilie 2011

Ce e diferit azi? Partea IV

Am imbracat acea rochie alba, iar J. m-a scos la o plimbare in parc. Eram pe o alee pe care nu mai fusesem niciodata in viata mea. Florii, zecii de mii de florii o inconjurau. Iar peste tot erau fluturii albi. Totul era parca rupt dintr-o poveste, ca si cum as fi pasit pe o alee a Raiului.
- Visez nu-i asa?
Nu mi-a raspuns, el doar a zambit continuand sa mearga mai departe. Am privit din nou in jur si am observat ca nu era nimeni dinafara de noi acolo. Poate ca din acest motiv totul era atat de fermecator, pentru ca mana omului nu ajunsese sa distruga.
- Locul acesta a fost creat pentru tine.
- Ti-a m-ai spus cineva ca minti frumos?
- Aflu acum. 
Ne-am oprit pentru a ne saruta, dar in acel moment inima mea s-a oprit pentru o secunda, iar frica a pus stapanire pe mine. In spatele lui J. era un om, desi nu il pot numi om ci bestie. L-a injunghiat pe J. cu un cutit, apoi a stat pur si simplu zambind langa mine ca si cum s-ar uita la un copil care se joaca in nisip. Am inceput sa plang, apoi sa tip, nu m-ai stiam ce sa fac era ca si cum insfarsit m-as fi trezit la realitate.
- Tu...tu esti un criminal.
- Da, sunt.
- Ce ti-a facut el...
- El nimic. Tu esti cauza.
- Eu? Ce ti-am facut eu? Nu am facut rau nimanui niciodata...
- Asculta nu tipa la mine!
M-a luat de gat si a inceput sa ma stranga. Simteam cum raman fara aer.
- De ce nu m-ai omorat pe mine de ce trebuia sa ii faci asta lui?
- Sa iti explic nu e in interesul meu sa te omor.
 A spus dandu-mi drumul.
- Atunci ce vrei?
- Vreau ca tu sa fi singura si vei fi mereu singura. Tu, te-ai nascut pentru a fi singura. Pentru ca tu esti singuratatea! Scoate-ti toate porcariile pe care ti le-a bagat baiatul asta in cap. Nu vei fi niciodata fericita! Doar singura. Mereu singura!
- Nu!
A spus J. care se afla intr-o balta de sange. Am cazut in genunchii langa el, iar lacrimile au inceput sa imi curga si mai tare.
- Nu-l asculta...tu nu esti singura. Ma ai pe mine. Eu te voi face fericita. Ti-am promis!
- Pe bune ma faci sa rad. Doar o lovitura de cutit si i-au toata viata din tine. Esti un muritor!
- Nu. Nu sunt! 


to be continued...

Un comentariu:

  1. deci mi s'a oprit suflarea la partea cu injungiatul :-S
    te pricepi la suspans pt ca sfarsitul ma face sa astept iar urmatoarea parte :D:-*

    RăspundețiȘtergere