marți, 26 aprilie 2011

Ce e diferit azi? Partea III

- La multi ani? Pentru ce?
- Ziua ta.
- Ce e cu ea?
- E azi!
Il priveam nedumerita. Nu intelegeam nimic din ceea ce spune.
- Nu ai uitat de ziua ta nu-i asa?
- J. am fost singura toata viata mea, nimeni nu a fost vreodata langa mine. Nimeni J.. De ce mi-as aminti de o zi stupida care imi reaminteste ca am m-ai inaintat cu un pas spre moarte. De ce?
- Nu gandi asa. E ziua ta, ziua unui om nu inseamna ca este mai aproape de moarte. 
- Atunci ce inseamna J.?
- Sarbatoare, pentru ca acum 18 ani, tu ai venit pe acest pamant.
- Mai bine nu veneam niciodata. Viata mea a fost un chin. Nimeni nu m-a iubit. Nimanui nu i-a pasat de mine.
- Stiu, dar de azi viata ta se v-a schimba. Iti promit!
- Cum se v-a schimba?
- Te voi face fericita, vreau asta. Vreau ca tu sa fi cea mai fericita fiinta de pe acest pamant.
O lacrima s-a scurs pe obrazul meu.
- De ce ai face asta J.?
- Pentru ca eu...Te iubesc!
Am inceput sa plang, iar el m-a luat in brate. Simteam iubirea, chiar o simteam. Pentru prima data in viata mea cineva ma iubea si pe mine, ii pasa de mine.
- Te simt J. si poate ca toti acesti ani de suferinta au avut rostul lor...pentru ca acum simt iubirea, iar acum pot spune cuiva te iubesc. Te iubesc J.!
L-am privit, ochii ii erau inundati de lacrimi, dar se abtinea sa nu planga.
- Eu te iubesc m-ai mult. Acum vin-o vreau sa iti arat ca azi e diferit de ieri.
- Mi-ai aratat deja J..
- Asta a fost doar inceputul.  
- Un inceput pe care il voi tine minte toata viata.
- Asa sper. Haide! Mai am multe surprize pentru tine. 
S-a ridicat si m-a tras dupa el pana in dormitor, unde pe pat era asezata o rochita alba. Era minunata, atat de simpla, dar atat de frumoasa. M-am intors spre el, iar el s-a aplecat pentru a ma saruta. 


to be continued...

5 comentarii:

  1. iuhu:D partea 3:D
    "De ce mi-as aminti de o zi stupida care imi reaminteste ca am m-ai inaintat cu un pas spre moarte." ...cat de frum:X

    RăspundețiȘtergere
  2. p.s imi place noul blog,ma rog culoarea:-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi fete >:D<
    Voi incerca sa postez maine dimineata si partea a IV :)

    RăspundețiȘtergere