duminică, 24 aprilie 2011

Ce e diferit azi?

Camera nu mai era goala. El era aici, langa mine, ii simteam respiratia calda pe pielea mea, simteam atingerile lui delicate. Insfarsit era aici, eram impreuna. Stateam amandoi in pat imbratisati. Capul meu statea pe pieptul lui, mana lui se afla in parul meu, iar cu cealalta isi impletise degetele de ale mele.
 - J. dormi? L-am intrebat.
- Nu, ma gandeam...
- La ce? 
- La...noi doi.
S-a aplecat si m-a sarutat usor pe frunte, iar acel sarul mi-a dat fiorii in tot corpul.
-J.?
- Da?
- Ce e diferit azi?
A stat putin pe ganduri, dar intr-un final a raspuns.
- Azi exista NOI.
- Atat?
- Nu.
- Atunci...ce mai e diferit azi?
- Azi te iubesc mai mult decat ieri, iar azi iti pot spune asta.
- Atunci spune-mi.
 - Te iubesc! Si te iubesc asa cum nu am m-ai iubit pe nimeni altcineva in viata mea.
- De ce nu mi-ai spus asta cu mult timp in urma? 
- Pentru ca atunci nu ar m-ai fi fost diferit azi.
Acele cuvinte m-au facut sa zambesc, iar el s-a asezat deasupra mea si m-a sarutat. Un sarut atat de dulce, incat simteam cum fluturasii din stomacul meu au iesit la suprafata si ne inconjurau. A intrerupt acel sarut si a continuat sa ma priveasca. 
 - J.?
- Da? A intrebat zambind.
- Maine ce v-a fi diferit?
- Maine te voi iubi si m-ai mult, maine v-a fi o zi speciala.
- De ce?
- Shhh. Vei afla maine.
M-a sarutat din nou, dar acel sarutul a fost si m-ai dulce decat cel anterior. Si-a lasat capul pe pieptul meu continuand sa ma tina de mana. Iar in scurt timp am adormit cu aceea dulceata pe buze.


to be continued...

Un comentariu: